HTZ predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja.
Hrvatska ponuda se predstavlja u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), s ukupno 23 europska subjekta, među kojima su i Europska prijestolnica kulture (EPK) Rijeka 2020. te Turistička zajednica grada Zagreba.
Sajam u Šangaju ekskluzivno je usmjeren na kinesko tržište i spaja predstavnike međunarodnih odredišta, davatelja usluga i tehničkih rješenja s najvećim kineskim turističkim subjektima i kupcima, kojih će ove godine biti više od 850, navode iz HTZ-a.
Hrvatska je na sajmu osvojila i dvije prestižne nagrade.
Tako je za doživljaj filmske ture "Igre prijestolja" u Dubrovniku u okviru nagrade "It's My World Travel Adwards 2019.", i to u kategoriji "Amazing Travel Experiences of the Year". Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta, pojašnjavaju iz HTZ-a.
U sklopu sajma održana je i dodjela nagrada "CTW Chinese Welcome Award", koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija COTRI - China Outbound Tourism Research Institute, a HTZ ju je osvojio zajedno sa Slovenskom turističkom organizacijom, za projekt "Experience Croatia, Feel Slovenia" u kategoriji "Internet & Media“. COTRI, pojašnjavaju iz HTZ-a, jedan je od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete vezano za kinesko tržište odlaznog turizma, a pobjednike u pet kategorija će promovirati putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji je preuzeo nagrade, poručio je da je nastup na ITB sajmu od velikog značaja, posebice u godini koja je proglašena hrvatsko-kineskom godinom kulture i turizma.
"Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu, što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje lani“, kazao je Staničić, koji se u Šangaju susreo i s predstavnicima kineskog turističkog sektora.