HTZ kampanju pokreće na društvenim mrežama Croatia, Full of life - Facebook, Twitter i Instagram.
Kampanja će biti aktivna od 26. travnja do 15. svibnja na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke i drugih, a sudjelovati mogu i ljubitelji putovanja iz Hrvatske.
"Riječ je o jednoj od odlično prihvaćenih promotivnih kampanja HTZ-a koja je u svoja dosadašnja četiri izdanja ostvarila doseg od preko 60 milijuna ljudi", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Nastavak kampanje, kako ističe, pokreću i ove godine, i to na zahtjev samih fanova koji su brojnim porukama izrazili velik interes i želju za sudjelovanjem u nagradnoj igri.
"Upravo zbog toga očekujemo odličan odaziv i promotivne rezultate tijekom provedbe ovog nastavka kampanje u sklopu kojeg ćemo Hrvatsku ponovno prikazati kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći brojne zanimljivosti za sebe", rekao je Staničić.
Koncept "Epic Week" kampanje sudionicima omogućuje kreiranje idealnog odmora, i to putem posebno izrađene web stranice u sklopu koje se među ponuđenih 219 aktivnosti odabiru one koje čine nečiji odmor iz snova. Sudionici mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti tijekom svog posjeta Hrvatskoj.
U nagradnoj igri sudjeluju svi koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu osvaja osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku u sklopu kojeg će doživjeti sve ono što je odabrala za svoj idealni odmor.
HTZ u sklopu ovog izdanja kapanje, na odabrani program pobjednika, poklanja dodatni tematski dan odmora i boravka u jednoj od hrvatskih destinacija, a taj će tematski dan biti prilagođen već odabranim doživljajima te će moći uključivati primjerice rafting, kayaking, zip line, penjanje po stijenama, itd.
Posljednji nastavak kampanje pod nazivom "Epic week - Last call" provodio se u rujnu prošle godine i njome je ostvaren doseg od 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale HTZ-a na društvenim mrežama.
Tada je u nagradnoj igri sudjelovalo više od 13.000 natjecatelja, a pobjednik je bio Angelo Elefante iz Italije koji je od ponuđenih doživljaja odabrao kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke "kuće u kući“, posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom, poznatom hrvatskom pasminom, podsjećaju iz HTZ-a.