Poslovi na izradi izvještaja i strategije dosad su obuhvatili identifikaciju mnogobrojnih problema, intenzivne javne rasprave sa zainteresiranim akterima, proučavanje inozemne prakse, prikupljanje i obradu dostupnih podataka i znanstvenih istraživanja o medijima u Hrvatskoj, pripremu dodatnih istraživanja, navodi glasnogovornica Ministarstva Nataša Petrinjak.
Ministarstvo kulture tek je početkom 2012. sustavno pristupilo bavljenju medijima, kaže Petrinjak.
Objašnjava i argumente za ustrojavanje posebne Službe za javnu komunikaciju i unutar nje odjela za medije i za digitalizaciju, što je provedeno nedavnim mijenjanjem Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture.
Postojeći Sektor za europske poslove i medije transformira se u Službu za javnu komunikaciju kako bi se kvalitetnije udovoljio dugo odgađanom poslu rješavnja nagomilanih problema, osmišljavanju dugoročne javne politike, odnosno strategije, kao i redizajnu propisa u području medija.
Takav preustroj ostvaren je premještanjem službenica/ka iz postojećih službi, odnosno sektora, bez zapošljavnja novih, navodi Petrinjak.
Spomenutom Uredbom 'presložene' su još neke 'jedinice' unutar Ministarstva, no okvirni broj službenika - 467 nije se mijenjao.
Jasno je da će se, s obzirom na 'preslagivanje' neki službenici/e pomicati, no iz Ministarstva uvjeravaju da se to neće odraziti na ukupan iznos sredstava za plaće.
"Iznos potreban za plaće namještenika neće se mijenjati", rekla je Petrinjak.