FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dobri rezultati WPP-a u prvoj polovini godine

LONDON, 29. kolovoza 2013. (Hina/Reuters) - Najveća kompanija za oglašavanje u svijetu WPP izvijestila je danas o osjetnom povećanju prihoda i dobiti u prvoj polovini godine, najavljujući bolju izvedbu i u ostatku godine.

WPP-ovi polugodišnji prihodi uvećani su 7,1 posto, na 5,33 milijarde funti (8.27 milijardi dolara). Dobit prije kamata i poreza uvećana je 12 posto i iznosila je 541,4 milijuna funti, izvijestio je WPP u današnjem priopćenju.

Zahvaljujući dobrim rezultatima kompanija je povisila prognozu za ostatak godine i sada očekuje veći rast prihoda u odnosu na prognoziranih tri posto.

"Vidjet ćemo kako će ispasti", kazao je u jednom intervjuu izvršni direktor Martin Sorrell, ne želeći iznositi konkretne brojke.

"Na kraju sedmog mjeseca bilježimo rast od 2,8 posto a ako ciljate na tri ili nešto više od tri posto, dobro ste pozicionirani za preostalih pet mjesec, pod pretpostavkom da nastavimo rasti. Zato smo optimistični", kazao je.

Sorrell je ove godine vratio sjedište tvrtke u Veliku Britaniju, nakon što je 2008. preseljeno u Irsku zbog smanjenja poreznog opterećenja.

Očekuje se da će WPP izgubiti poziciju najveće svjetske tvrtke za oglašavanje bude li realizirano u srpnju najavljeno spajanje njegova dva najveća konkurenata Omnicoma i Publicisa.

U WPP-u navode da usprkos izazovnom okruženju u globalnom gospodarstvu, a posebno u eurozoni, iduća godina nudi bolje izglede. Dodaju da ima razloga za optimizam u sektoru, s obzirom na Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu, Zimske olimpijske igre u ruskom Sočiju i izbore za američki Kongres.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙