Iz sindikata podsjećaju da su predstavnici Vlade tvrdili da će ugovor o privatizaciji biti potpisan do 3. svibnja, kao i da je premijer na potpisivanju ugovora o prodaji Brodotrogira izjavio da smo "brodogradnju uspjeli sačuvati i u Puli i Rijeci, Splitu i Trogiru˝.
U 3. maju agonija neizvjesnosti još traje, vremena je jako malo, 1. srpnja do kada treba ispuniti zadnju obvezu iz pristupanja Hrvatske u Europsku uniju je jako blizu, dok je stanje u brodogradilištu svakim danom sve lošije, navodi sindikat u pismu u kojem premijera želi izvijestiti o trenutnom stanju u 3. maju u ime 2.300 zaposlenih i njihovih obitelji.
Upozorava kako je posla sve manje, da u knjizi narudžbi nema niti jednog novo ugovorenog broda, da su šanse da proces privatizacije i restrukturiranja uspije sve manje, a da 3. maj već krajem 2014. treba iskazivati smjernice da ima održivu proizvodnju.
Mi trećemajci pitamo se kako uopće ugovoriti nove poslove kada se još ne zna sudbina brodogradilišta i tko je novi vlasnik, stoji u otvorenom pismu sindikata iz kojeg naglašavaju i da je, gledajući njihovim očima, sve stalo na usmenim obećanjima.
Ističući da ne bježe od realnosti i da su svjesni promjena koje će se najvećim djelom prelomiti preko leđa običnih radnika, premijera iz sindikata pitaju "čeka li se 1. srpnja kao zid preko kojeg će Hrvatska preskočiti bez 3. maja?"
Premijer ih nije uvjerio u suprotno, "barem ne djelima", kažu u sindikatu iz pozivaju premijera da ubrza proces privatizacije i ugovaranja novih brodova "dok još ima vremena za bilo kakav dijalog."
"U protivnom mi radnici nećemo stati na ovim riječima. Smatramo da smo zaslužili da nam se pruži šansa, ako ni zbog čega drugog, onda zato jer za naš kraj brodogradnja nema alternativu", poručuje u otvorenom pismu podružnica Sindikata metalaca u Brodograđevnoj industriji 3. maj.