DEN HAAG
Pop pjevač i tinejdžerski idol Justin Bieber navukao je u nedjelju na sebe brojne kritike pošto je nakon posjeta Muzeju Ane Frank u Amsterdamu napisao u knjigu dojmova kako bi volio da je ta mlada Židovka, umrla u koncentracijskom logoru, njegova obožavateljica. Muzej je na svojoj Facebook stranici objavio da je devetnaestogodišnja kanadska zvijezda "s prijateljima i s osobnim čuvarima" provela više od sat vremena u posjetu muzeju gdje su se Ana Frank i njezina obitelj skrivali od nacističkog progona. "Doista je bilo poticajno što sam mogao doći ovamo. Ana je bila sjajna djevojka. Nadajmo se da bi i ona bila belieber", što je popularni naziv za obožavatelje Justina Biebera, napisao je potonji u knjizi dojmova, kako prenosi muzej. U jednom od komentara na Facebooku Bieberova kratka poruka ocijenjena je "teškom gluposti".
SEUL
Novi spot južnokorejskog pjevača Psyja koji prati njegov singl "Gentleman" zabilježio je u nedjelju više od 10 milijuna posjeta na YouTubeu, manje od 24 sata nakon objavljivanja. Psy je na koncertu koji je u subotu održao u Seulu predstavio svoj novi ples nakon Gangnam Stylea kojim je stekao svjetsku slavu i koji su oponašali i komentirali svjetski uglednici poput Bana Ki-moona, glavnog tajnika UN-a, gradonačelnika Londona Borisa Johnsona i američkog predsjednika Baracka Obame. Spot za tu pjesmu je 2012. uvelike pridonio nenadanom i munjevitom uspjehu "Gangnam Stylea" koji je parodija dokonih bogataša iz Gangnama, elitne četvrti Seula. Taj je spot, najgledaniji u povijesti YouTubea i prvi koji je u prosincu prošle godine premašio granicu od milijardu posjeta, do danas zabilježio 1,5 milijardu posjeta. Videospot "Gentleman" je u nedjelju u 8.00 sati po srednjoeuropskome vremenu, naime nekoliko sati nakon objavljivanja na YouTubeu, pregledan 10,7 milijuna puta.
NEW YORK
Američka informatička tvrtka Microsoft radi na konceptu inteligentnog ručnog sata sa zaslonom osjetljivim na dodir, piše Wall Street Journal u nedjelju na internetskoj stranici. Dnevnik citira dužnosnike kooperanata od kojih je Microsoft naručio sastavne dijelove za razvoj sata. Microsoft je već prije desetak godina lansirao model inteligentnog sata koji je nudio najvažnije informativne naslove i sportske rezultate, no njegova je komercijalizacija zaustavljena 2008. Stručnjaci danas predviđaju porast potražnje za informatičkim proizvodima integriranim u predmete koje nosimo na sebi. Google tako radi na naočalama ali su satovi ti na koje se, čini se, najviše usredotočuju proizvođači.