Studenti su dodijelili ukupno 12 nagrada u šest kategorija te posebnu nagradu žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija, priopćilo je zagrebačko Sveučilište.
Tako je Povjerenstvo, u kojemu su udruge zagrebačkoga Sveučilišta, zaključilo da su u studentske projekte i udruge u prošloj godini najviše ulagala poduzeća Euro-uni i Styria, u studentskim projektima najuspješnija su bila poduzeća Imago i INA.
U organizaciji projekata u kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel i Ericsson Nikola Tesla, dok su u kategoriji poduzeća koja stipendiraju studente najuspješniji bili Sandoz i Adris, a u kategoriji praksa u poduzećima Zlatni indeks za 2012. godinu dobili Henkel i Pliva.
Kako se navodi, Hendal Market Research - partner projekta Zlatni indeks, proveo je veliko istraživanje na pet sveučilišnih sastavnica, te su na temelju tih rezultata dodijeljene nagrade u kategoriji najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako prema mišljenju studenata najbolji imidž imaju tvrtke Student Travel Agency (STA) i Ericsson Nikola Tesla.
Posebne nagrade žirija dodijeljene su poduzećima Adacta, Siemens i HPB, dok je Grand Prix za velika javna/ mješovita/privatna poduzeća osvojio Ericsson Nikola Tesla, a tvrtka Henkel osvojila je Grand Prix za mala i srednja poduzeća.
Projekt Zlatni indeks već treću godinu za redom organizira studentska udruga eSTUDENT, a cilj mu je podizanje razine obrazovanja u Republici Hrvatskoj povezivanjem akademske zajednice i poslovnog svijeta te poticanje sudjelovanja što većeg broja poduzeća u studentskom životu investiranjem u obrazovanje.