Carrefourova temeljna dobit zabilježila je u 2012. blaži pad no što se strahovalo, kliznuvši na 2,14 milijardi eura, budući da je snažno poslovanje u Latinskoj Americi amortiziralo pad potražnje u štednjom pogođenima Španjolskoj i Italiji.
Analitičari koje je anketirao Thomson Reuters očekivali su operativnu dobit u visini 2,061 milijarde eura.
Financijski direktor Pierre-Jean Sivignon istaknuo je putem telekonferencije da se Carrefour i dalje priprema za tešku gospodarsku klimu u 2013. ali nije objavio nikakve konkretne prognoze.
Carrefour nastoji preokrenuti višegodišnji trend slabih poslovnih rezultata u Europi, gdje se njegovi supermarketi suočavaju sa žestokom konkurencijom specijaliziranih trgovina i novim trendovima lokalne i online kupovine.
Francuska maloprodajna kompanija najavila je za ovu godinu ulaganja u visini 2,2 do 2,3 milijarde eura, u odnosu na 1,547 milijardi eura uloženih u 2012.
U sklopu strategije prikupljanja sredstava kojima želi obraniti pozicije na tržištima u zapadnoj Europi, Kini i Brazilu i ojačati svoju bilancu, Carrefour je također odlučio povući s nekih tržišta. Prodajom podružnica u Indoneziji, Kolumbiji i Maleziji prikupio je 2,8 milijardi eura.
Zahvaljujući toj strategiji, sličnoj onoj koju su koristili i njegovi europski konkurenti Tesco i Metro AG, Carrefour je do kraja 2012. smanjio neto dug za 2,6 milijardi eura, na 4,32 milijarde eura.