Predstavku protiv Gradske toplane podnio je Domagoj Švegar, koordinator Građanskog pokreta "Neću usluge toplane", u kojoj osporava račun za grijanje za prosinac prošle godine.
U dopisu Državnog inspektorata, čiji je faksimil Švegar dostavio medijima piše, da je obavljenim inspekcijskim nadzorom utvrđeno da Gradska toplana kao opskrbljivač toplinskom energijom Švegaru na prestavku nije odgovorila u roku od osam dana.
Švegar navodi da je Državni inspektorat zbog kršenja velikog broja odredbi Zakona o energiji i Općih uvjeta za opskrbu toplinskom energijom, tijekom proteklih nekoliko mjeseci podigao čitav niz optužnih prijedloga protiv Gradske toplane.
Inače, dio korisnika bivše karlovačke Toplane, koja je zbog prezaduženosti otišla u stečaj, s novom toplanom nije htjela produžiti ugovorni odnos, te kao ni Švegar nikada nisu potpisali međusobni ugovor. Štoviše pisanim su zahtjevom odbili usluge, ali im računi i dalje stižu, oni na njih pišu prigovore i protiv Gradske toplane vode upravne sporove.
Pri tom se pozivaju na univerzalno pravo potrošača na izbor proizvoda i usluga, sukladno međunarodnim propisima UN-a i Europske unije, brojnim hrvatskim zakonima te sudskom praksom, kaže Švegar i naglašava da je u Hrvatskoj monopol zabranjen Ustavom.