"Posljednjih godina odluke o kupnji vojne opreme ne prate odgovarajuće znanstvene procjene, zbog čega su izvan vidnog polja ostale brojne pojedinosti", izjavio je Rogozin za agenciju ITAR-Tass.
Agencija objašnjava kako su Rogozinove izjave vezane uz tvrdnje neimenovanog ruskog vojnog stručnjaka da je za pogon Mistrala potrebno "oko 50 vrsta ulja i goriva europske proizvodnje" koje se ne može pronaći u Rusiji.
Ugovorom s brodogradilištem STX iz Saint-Nazairea ne predviđa se opskrba europskim uljima i gorivima, a korištenje ruskih proizvoda "moglo bi dovesti do kvara motora", ocijenio je isti izvor.
"Možda će naši kemičari morati stvoriti posebnu tvar kako bi riješili taj problem", rekao je Rogozin, kako ga je prenio ITAR-Tass.
No zamjenik ruskog premijera potom je na Twitteru objavio da njegove riječi nisu točno prenesene i obećao da će Rusija ispuniti "sve svoje ugovorne obveze s francuskim partnerima".
"Svi problemi koji su se pojavili neočekivano bit će proučeni na konzultacijama" između Francuske i Rusije 14. i 15. veljače, ipak je priznao.
Rusija i Francuska su 17. lipnja 2011. potpisale ugovor o isporuci dva broda te klase u vrijednosti 1,7 milijardi dolara.