Ministar turizma Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova.
Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni, kazao je.
Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će HTZ poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija i destinacijskih menadžment organizacija te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala.
Jedan od čimbenika takvog razvoja je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.
Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni bloggeri s ciljanih tržišta.
Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima.
U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.
Na današnjoj je sjednici za novog direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji, između 14 kandidata, jednoglasno odabran Tonko Rilović, koji je tijekom dosadašnje karijere bio na nekoliko rukovodećih pozicija u nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines.
Turističko vijeće prihvatilo je Plan nadzora turističkih zajednica za 2013., a usvojilo je i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom.