Uprava Konzuma u međuizvještaju poslovanja navodi kako je ostvareni promet u prvih devet mjeseci iznosi 11,36 milijardi kuna, što je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine porast za 1,84 posto.
Ostvareni prihodi od prodaje robe u istom razdoblju iznose 9,25 milijarde kuna, što je rast za 1,08 posto.
S obzirom na trenutačne okolnosti u privredi, smanjenje raspoloživog dohotka kućanstava, te nominalni i realni pad prometa u trgovini na malo, ove poslovne rezultate ocjenjujemo primjerenim, navodi Uprava Konzuma.
Po podacima koje iznose, omjer između maloprodaje i veleprodaje nije se bitno promijenio, tako da maloprodaja predstavlja 72 posto ukupne prodaje.
Konzum je u prvih devet mjeseci povećao prodajne kapacitete za 5.525 četvornih metara te raspolaže s ukupno 304.456 kvadrata prodajnog prostora.
Iz tog trgovačkog lanca, iz sastava koncerna Agrokor, navode kako se kontinuirano radi na optimiziranju poslovnih procesa, racionalizaciji troškova, razvijaju se i uvode napredni oblici informatičke podrške, educiraju zaposleni te se povećavaju ulaganja u zaštitu okoliša.
Uprava očekuje do kraja godine ostvariti planirane poslovne ciljeve kao rezultat cjelogodišnjeg napora u podizanju efikasnosti poslovanja, navodi se u međuizvještaju poslovodstva Konzuma.