Neto dobit porasla je na 169 milijuna eura, sa 74 milijuna eura ostvarenih u istom razdoblju prošle godine kada je Philips na televizorima ubilježio gubitak od 54 milijuna eura.
Prihodi su povećani 3,4 posto, na 6,13 milijardi eura.
Unatoč optimističnim rezultatima, izvršni direktor Philipsa Frans van Houten naglasio je da se kompanija suočava s velikim preprekama, izdvajajući pad na najvećem, europskom tržištu, sporiji rast u Kini i pojačanu neizvjesnost povezano s predsjedničkim izborima u SAD-u.
U skupini novih proizvoda najbolje se prodavala linija štednjaka koje oglašava slavni britanski kuhar Jamie Oliver, te priključne stanice (docking station) za Appleove pametne telefone i kombinirani aparati za brijanje, podrezivanje brade i šišanje.
Prodaja LED rasvjetnih tijela porasla je 50 posto na godišnjoj razini i na njih sada otpada četvrtina Philipsove prodaje rasvjetnih tijela.
Van Houten upozorava da će zbog prijelaza na LED žerulje kompanija, inače najveći proizvođač žarulja u svijetu po prihodima, biti prisiljena zatvoriti pojedine pogone koji proizvode tradicionalne žarulje.
Već su najavili da u četvrtom tromjesečju očekuju oko 300 milijuna eura jednokratnih troškova povezanih s restrukturiranjem.
Rezultati Philipsa razlikuju se po regijama. Tako je u razvijenim gospodarstvima prodaja potrošačke elektronike i rasvjetnih tijela pala dok je prodaja medicinskih strojeva porasla. U zemljama u razvoju prodaja je porasla 10 posto u svim kategorijama proizvoda.