Ove godine na sajmu se predstavilo 30 tvrtki i 9 edukativnih ustanova koji su putem online chata bili na raspolaganju svim posjetiteljima. Zabilježeno je povećanje prosječenog broja posjeta po štandu izlagača – prošle godine bilo je 3.500 posjeta dok je ove godine zabilježeno skoro 4.000 posjeta po štandu.
Virtualni dan karijere i znanja omogućio je poslodavcima regionalno pozicioniranje na tržištu rada i potragu za potrebnim kadrom unutar regije.
Voditelj marketinga tvrtke Zepter International d.o.o. Damir Pavlek ocijenio je da koncept sajma omogućava tvrtkama da se bolje predstave, prije svega kroz online chat i ankete koji poslodavcima daju vrijedne povratne informacije o potencijalnim zaposlenicima.
Posjetitelji kao najveću prednost sajma, osim mogućnosti komunikacije s izlagačima putem online chata, navode jednostavnost pregleda ponude poslova i edukativnih programa, kaže se u priopćenju.
Tijekom trajanja virtualnog sajma organizirane su radionice Hoću prvi (bolji) posao na zagrebačkim fakultetima. Na besplatnim radionicama sudionici su imali priliku saznati odlike dobrog životopisa i zamolbe, kako se najbolje predstaviti na razgovoru za posao i kako iskoristiti društvene mreže u potrazi za poslom.
Ujedno su izlagači poput Japan Tobacco International i Mozzart kladionica održali "webinare" na temu potrage za talentima što je posjetiteljima dalo uvid u očekivanja potencijalnog poslodavca.