O tome su danas izvijestili iz Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) napominjući da svaki objavljeni članak i prilog u stranim medijima ima veliku vrijednost, i veću nego su ulaganja TZGZ-a u suradnju sa stranim medijima ne čemu sustavno rade u sklopu promocijskih aktivnosti.
Afirmativni prilog o Zagreb u rujnu je tako objavio jedan od najčitanijih dnevnih listova u Francuskoj Le Figaro, dok je danski magazin Vagabond Rejs objavio također u rujanskom broju reportažu s ovogodišnje "Snježne kraljice" kao svojevrsni podsjetnik pred nadolazeću skijašku sezonu.
U oba se priloga opisuju znamenitosti grada poput Dolca, brojnih muzeja i druge, ali i zagrebački restorani.
I njemački je Cosmopolitan u rujnu objavio priču o Muzeju prekinutih veza iz Zagreba na tri stranice, dok je nizozemski Metro napisao članak o najvećem cappuccinu na svijetu, a talijanski Messaggero di Pordenone najavio spektakl 'Disney on Ice' početkom listopada u Zagrebu.
Austrijski Kleine Zeitung Steiermark popratio je jesenska događanja u Zagrebu te objavio članak o Muzeju suvremene umjetnosti.