Inicijator projekta i direktor portala ZaTurizam.hr Livio Tomić iz splitske tvrtke Blue Media pred okupljenim je predstavnicima turističkih agencija i hotela danas u HGK kazao da se time želi bitno olakšati traženje i odabir proizvoda i usluga dobavljača u turizmu te time i kroz edukaciju potražnje doprinijeti realizaciji programa razvoja i unapređenja turističke ponude.
Cilj projekta i portala je postati središnje mjesto proizvoda i usluga dobavljača u turizmu, jer su, kako je kazao, različita iskustva profesionalaca u turizmu potvrdila da se gotovo svakodnevno suočavaju s problemom nemogućnosti jednostavnog pronalaženja dobavljača za različite proizvode potrebnih u turizmu.
Stoga se time želi utjecati na brže pronalaženje relevantnih i kvalitetnih, najboljih proizvođača i dobavljača, a ne samo raspoloživih, ističe Tomić.
Očekuje i da će do kraja godine na portalu biti i formiran svojevrsni 'yellow pages' ili telefonski imenik dobavljača koji pružaju proizvode i usluge hotelima, ugostiteljima, vlasnicima apartmana, nautičkom turizmu i drugima u turističkoj industriji.
Projekt, kako se čulo, podržava Ministarstva turizma, HGK-ov Sektor za turizam i Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), a sektoru će dodatno biti predstavljen u sklopu Dana hrvatskog turizma u Dubrovniku, 18. listopada.