Letovi kompanije unutar Njemačke i Europe, osim onih iz frankfurtskog i muenchenskog čvorišta, bit će od iduće godine spojedni s Lufthansinom postojećom niskobudžetnom kompanijom Germanwings. Očekuje se da će u prvoj godini usluge novog prijevoznika koristiti oko 18 milijuna putnika. Lufthansa inače prevozi više od 100 milijuna putnika godišnje.
Njemački prijevoznik trenutno provodi program rezanja troškova za 1,5 milijardi eura kako bi amortizirao rastuće troškove goriva i uspješnije se nosila s konkurencijom niskobudžetnih i prijevoznika iz Perzijskog zaljeva.
Odluka o nazivu novog prijevoznika još nije donesena a sjedište će mu biti u Koelnu.
Francusko-nizozemski prijevoznik Air France-KLM, jedan od najvećih konkurenata njemačke zrakoplovne tvrtke, također planira velike promjene u europskoj mreži, uključujući uspostavu niskobudžetnog avioprijevoznika Transavia.
Lufthansina odluka o reorganizaciji kratkih linija pod novim brendom nadovezala se na niz štrajkova kojima su Lufthansini zaposlenici tražili veće plaće i bolje uvjete rada.
Prije dva tjedna predstavnici sindikata i uprave dogovorili su da će ovog tjedna započeti službeni postupak mirenja, čime je okončan štrajk.
Iz Lufthanse su kazali da je još prerano za prognoze koliko će ih stajati otkazanih 1.800 letova zbog štrajka.