Uvođenjem rješenja, poslovanje tvrtke HT d.d. Mostar unaprijeđeno je na više razina. Pružanjem kvalitetnog nadzora sustava pojednostavljeno je upravljanje, omogućen je kvalitetniji uvid u SLA (service-level agreement) pojedinih servisa i usluga što, posljedično, osigurava optimizaciju troškova. Podignuta je i razina sigurnosti čime se osigurava kontinuitet poslovanja, kontrola kvalitete usluga te veća pouzdanost, navodi se u današnjem priopćenju.
„Combis je implementirao rješenje koje nam omogućava da identificiramo i rješavamo probleme prije nego što oni uopće mogu utjecati na aplikacije i korisnike. Osim toga, umjesto praćenja tehničke izvedbe pojedinih komponenti i uređaja, prate se i mjere poslovne metrike neophodne za upravljanje i odlučivanje što nam osigurava novu razinu efikasnosti", kaže Damir Oršolić, voditelj grupe za upravljanje IT uslugama iz tvrtke HT d.d. Mostar.
Sustav omogućuje upravljanje aplikacijama, sustavima i podacima koji se šire preko cijelog niza različitih IT okolina, lokacija i funkcija, dok korisnici i administratori imaju personaliziran pristup sustavima i aplikacijama u realnom vremenu, od bilo kuda, uključujući mobilne uređaje.
„Tvrtka HT d.d. Mostar dobila je visoko fleksibilnu platformu koja trenutno nadzire interne IT sustave i aplikacije, ali isto tako i određene segmente telekomunikacijskih usluga. No, budući je u pitanju napredno i skalabilno rješenje, u budućnosti će se funkcionalnost nadzora moći proširiti i na Cloud infrastrukturu i aplikacije koje će se nuditi krajnjim korisnicima te i njima omogućiti uvid u SLA usluge koje koriste", ističe Juraj Markotić, direktor Sektora IP komunikacija u Combisu.
Studija slučaja o nadzoru IT i telekomunikacijskih usluga u tvrtki HT d.d. Mostar bit će predstavljena na ovogodišnjoj Combis konferenciji, koja će se održati u Opatiji od 13. do 14. rujna, zaključuje se u priopćenju.