Metro grupa, koja objedinjuje gotovinsku prodaju, supermarkete, robne kuće i trgovine elektroničkom robom, u drugom tromjesečju ostvarila je rast prilagođenog EBIT-a (dobiti prije poreza, taksi i posebnih stavki) za 2,5 posto, na 314 milijuna eura.
Analitičari su očekivali u prosjeku pad dobiti za 2 posto, na 300 milijuna eura.
Prihodi od prodaje dosegnuli su u tome razdoblju 15,8 milijardi eura.
"Oporavljamo se unatoč nepovoljnom okruženju", kazao je izvršni direktor Metroa, Olaf Koch. Istaknuo je da u kompaniji očekuju ostvarenje više od 120 milijuna eura ušteda putem smanjivanja troškova poslovanja, što je više nego se ranije procjenjivalo.
Metro trenutno snižava cijene proizvoda, posebice u svojem lancu elektroničke robe Media-Saturn, prateći tako konkurentske kompanije koje se bave internet prodajom, poput Amazona. Takva strategija i pad cijena rezultirali su u prvom tromjesečju neočekivanim gubitkom.
Iz kompanije su potvrdili raniju prognozu da će u ovoj godini ostvariti veću prodaju nego lani, koja je bila na razini od 67 milijardi eura, dok bi temeljna dobit mogla ostati na prošlogodišnjih 2,37 milijardi eura.