Rezultat je poduprla prodaja manjinskog udjela u jednom dominikanskom pivaru, čime je ostvaren jednokratni prihod nakon oporezivanja od 131 milijun eura, ističe se u priopćenju.
Ako se izuzme utjecaj valutnih tečajeva, konsolidacijske promjene, jednokratne stavke i amortizacija brendova, neto dobit kliznula je četiri posto, na 705 milijuna eura.
Prihodi su u promatranom razdoblju porasli 4,5 posto, na 8,78 milijardi eura.
Heineken je povećao prodaju piva za 3,3 posto usprkos "teškom gospodarskom okruženju i nepovoljnim" vremenskim prilikama u Europi, kazao je u priopćenju izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.
Kompanija je ujedno povećala postojeći izravni i neizravni udio u Asia Pacific Breweriesu (APB) sa 42 na 44,6 posto, kazao je za AFP njezin glasnogovornik John-Paul Schuirink.
Heineken je prošlog petka dogovorio konačnu ponudu za singapurskog pivara, proizvođača piva Tiger, u iznosu od 53 singapurska dolara po dionici, kako bi istisnuo jednog tajlandskog konkurenta i uspostavio kontrolu nad rastućim azijskim tržištem piva.
Nizozemski je pivar dodao da je potpisao konačni sporazum s upravnim odborom singapurskog konglomerata Fraser and Neave (F&N) da dioničarima 'neopozivo preporuči' kupovinu čitavog F&N-ovog udjela u APB-u u sklopu transakcije vrijedne 5,6 milijardi singapurskih dolara (4,4 milijarde američkih dolara).