Iz Ministarstva napominju kako kontinuirano prate i objavljuju aktualne natječaje iz turizma koje objavljuje Europska komisija kako bi potaknuli predstavnike turističkog sektora na kvalitetnu pripremu projekata u turizmu, što je jedna od mjera za jačanje ukupne konkurentnosti sektora.
Cilj natječaja "Analiza i kreiranje ICT-a i platforme za potporu turističkog poslovanja" je poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti u turizmu kroz korištenje novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija za stvaranje one-stop-shop-a (portala) za turističke dionike.
Taj bi portal trebao služiti kao instrument za pružanje informacija i najnovijih ICT alata nužnih za poslovanje turističkih tvrtki, a rok za podnošenje projektnih prijedloga je 30. kolovoza, navodi se u priopćenju ministarstva.
Rok za javljanje na natječaj "Gospodarski utjecaj društvenih poduzeća" je 7. rujna, a cilj natječaja je osigurati dostupnost pouzdanih statističkih podataka o društvenim poduzećima na nacionalnoj i europskoj razini, te utvrditi zemlje zainteresirane za prikupljanje tih podataka.
Natječaj "Savezi sektorskih vještina" namijenjen je rješavanju sadašnjih i budućih potreba za obukom, odnosno razvojem vještina na europskoj razini, a cilj je omogućiti poboljšanje i ubrzati strukovno obrazovanje i osposobljavanje, sukladno potrebama na tržištu rada uz istodobno promicanje inovacija i razmjenu primjera dobre prakse. Rok za podnošenje projektnih prijedloga je 16. kolovoza.
Cilj natječaja "Mapiranje vještina i potreba za obukom radi poboljšanja dostupnosti turističkih usluga" je utvrđivanje vještina djelatnika radi poboljšanja dostupnosti i sigurnosti turističkih usluga, kao i analiza dostupnosti odgovarajuće izobrazbe osoblja u državama članicama (EU-28 uključujući Hrvatsku), ili prenošenje iskustava iz ostalih regija. Rok za prijavu je 28. rujna.