Doznaje se to od direktora i vlasnika tog hotela Ivana Petrovića koji ističe da je ukupno ove godine do 20. srpnja u Villi Magdaleni bilo 2.200 noćenja, od čega 1.718 domaćih turista, a 481 stranih, što je 83 njihovih noćenja više nego u istom razdoblju prošle godine.
Među strancima najviše je ove godine došlo Rusa, Austrijanaca, Nijemaca i gostiju iz Skandinavije.
Naglašava i da hotel ove godine nije spuštao cijene kako bi premostili razdoblje gospodarske krize, već se strateški usmjerio na podizanje kvalitete usluge i širenje ponude sadržaja.
U prodaji se nisu toliko fokusirali na agencije kao posrednike nego više na internetsko oglašavanje i preko preporuke, a među prvima su u Zagorju, a i šire u regiji, ponudili tematske pakete doživljaja, gdje ponuda približava cjelokupnu baštinu destinacije, a gastronomiji je posvećena osobita pozornost.
Slijedom svega i boravak gostiju produljio se ove godine u prosjeku za dva dana, a hotelska ponuda obogaćena je bazenom i proširenim restoranom, u što su uložili oko 100 tisuće eura.