Istaknula je to na današnjem susretu s novinarima generalna direktorica tog hotela Karin van den Berg (iz Nizozemske) koja je predstavljajući ono što će se moći vidjeti u tom hotelu i svoj upravljački tim kazala da će hotel ukupno zaposliti 70-ak ljudi, većinom domaćih, koji će kako je uobičajeno proći određenu edukaciju i trening prije otvorenja hotela.
Iako je otvorenje tog hotela bilo najavljivano za ovo proljeće, odgođeno je za jesen zbog produljenja izvođenja nekih radova i jer je Zagreb manje za goste atraktivan po ljeti, objasnila je Van den Berg.
Iz tog razloga još nisu počeli primati ni rezervacije za ovu godinu nego će to početi kad budu sigurni u točan datum otvorenja, ali zato preko globalnog rezervacijskog Hiltonovog sustava već bukiraju iduću godinu.
Vjeruje i da će 152 hotelske sobe na sedam katova te drugi sadržaji usklađeni s Hiltonovim brendom DoubleTree (od restorana, poslovnog centra sa šest dvorana do bazena, wellnessa i drugog) biti dobro posjećeni i popunjeni, te da će svi gosti osjetiti njihovu poslovnu filozofiju posebne brige za goste temeljenu na tzv. CARE kulturi u sklopu koje svaki hotel osniva i CARE odbor koji prati cjelokupnu uspješnost i izvedbu u hotelu stalno tražeći načine za poboljšanje.
Zagrebački Hilton treći je u Hrvatskoj za koji je potpisan ugovor s lancem Hilton Worldwide (nakon onih za hotele u Dubrovniku, koji radi, i Splitu, koji nije još proradio pod tim imenom), a potpisan je u jesen prošle godine sa zagrebačkom tvrtkom B.P. Pluto čiji je vlasnik, ujedno i vlasnik i investitor Green Golda, Branko Perković.
Prilikom potpisivanja tog ugovora rečeno je da je investicija u hotel Hilton 'teška' oko 25 milijuna eura, što danas nitko nije precizirao, ali su kazali da je brend DoubleTree jedan od ukupno 10 Hiltonovih hotelskih brendova koji je od 2008. prisutan na europskom tržištu gdje danas u 10 zemalja, posebno istočne Europe, ima 23 hotela, dok u cijelom svijetu pod tim brendom Hilton ima više od 300 lokacija u 24 zemlje na pet kontinenata.
Taj brend odlikuje i novi ekološki koncept Hiltona odnosno standardi zelene tehnologije u gradnji, opremi i ponudi, što se primjenjuje i u gradnji zagrebačkog hotela.