Turistički brand pod nazivom "Remisens" razvijan je proteklih godinu dana u suradnji s branding agencijom Parabureau iz Zagreba.
Predsjednik Uprave LRH Igor Šehanović kakzao je kako će se uvođenjem novog branda te rekonstrukcijom objekata nastojati u sljedećem petogodišnjem razdoblju preći s tržišta niže srednje klase na višu srednju klasu.
Brand "Remisens" nosit će hoteli "Ambasador", "Admiral" i "Kristal" u Opatiji, hotel "Excelsior" u Lovranu, ville "Ambasador" u Opatiji te "Atlanta" i "Elza" u Lovranu kao i hotel "Marina" u Mošćeničkoj Dragi.
Hoteli će zadržati svoje ime, a slogan novog branda je "Trenuci koje pamtite".
Brand konzultant Saša Blažeković, koji je surađivao na projektu, kazao je da se najprije morala provesti anketa među gostima Opatije, touroperatorima, u lokalnoj zajednici i menadžmentu LRH kako bi se utvrdilo koja su polazišta za novi brand.
Utvrđeno je da u Opatiju dolaze pretežno osobe starije od 60 godina i to više puta tijekom života.
Kao potencijalna nova skupina gostiju detektirana je urbana visokoobrazovana populacija s emitivnih tržišta, starija od 40 godina. Oni si mogu priušititi luksuz te spadaju u kategoriju "plativog luksuza", naveo je Blažeković.
Cilj brendiranja je zadržati postojeće goste, ali i privući nove te je osmišljen brand "Remisens". Njegove su vrijednosti životna inspiracija, odnosno poticanje gostiju da žive aktivnije u svim aspektima, potom elegancija i estetika koju gosti trebaju osjetiti tijekom boravka u Opatiji i vitalnost, što podrazumijeva osvježenje gostiju tijekom odmora, istaknuo je Blažeković.