FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Maistra ove godine očekuje dobit i jače pozicioniranje hotela Lone

ZAGREB, 24. svibnja 2012. (Hina) - Rovinjska hotelsko-turistička tvrtka Maistra iz sastava Adris Grupe ove godine očekuje da će poslovanje iz gubitka preokrenuti u dobit, a u iduće dvije godine odnosno do 2014. ne planira veće investicije jer je u zadnjih šest-sedam godina imala intenzivni investicijski ciklus u Rovinju i Vrsaru od 2,2 milijarde kuna u obnovu i gradnju hotela, nove proizvode i repozicioniranje na tržištu.

Ističe to predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović uoči obilježavanja prve godine poslovanja hotela Lone koji je zajedno sa susjednim hotelom Monte Mulini znatno promijenio turistički sliku Rovinja. Oba su hotela visoke kategorije, pet zvjezdica, a odlikuju se do u najsitnije detalje i kvalitetno osmišljenim prostorom i uslugom po čemu se izdvajaju od ostalih hotela u Hrvatskoj.

Obnovljeni Hotel Monte Mulini, u koji je uloženo oko 27 milijuna eura, otvoren je prije tri godine kao prvi hotel s pet zvjezdica u Istri, dok je Lone s 350 milijuna kuna novoizgrađen i prošle godine otvoren prvi poslovno-luksuzni, ujedno i prvi u Hrvatskoj nositelj internacionalnog brenda Design Hotel.

Ove će jeseni u sklopu Lonea izgraditi još bazenski kompleks koji će povezati taj hotel s Edenom i Monte Mulinijem, a očekuje da će Lone nakon prve godine 'uhodavanja' punu afirmaciju imati ove i posebno iduće godine, pri čemu Popović napominje da je i hotelu Monte Mulini trebalo oko tri godine da 'stasa' i da u potpunosti zaživi na tržištu te bi mu tek ova, treća godina, po svemu sudeći mogla biti odlična.

U svemu Popović napominje i činjenicu da Rovinj do sada nije bio destinacija pet zvjezdica te treba vremena da se tako profilira.

Oba hotela rade cijelu godine, i njihova popunjenost ovisi o dobu godine. U pred i posezoni većinom su tu kongresne, incentive i druge poslovne grupe iz Hrvatske i s bližih tržišta Slovenije i Austrije, i tu je vidljiva odlična, gotovo 80 postotna i veća popunjenost skoro svakog vikenda.

Preko tjedna je znatno manja, dok je u glavnom ljetnom dijelu sezone znatno veća popunjenost stranim gostima, Nijemci, Rusi, Britanci i drugi.

Povrat investicije u te hotele ne očekuju tako brzo, jer je to u hrvatskom turizmu i inače sporo, ali na dugi rok, kako kaže, sve to ima smisla.

Investicije se već polako vraćaju, što pokazuje i lanjski porast noćenja od 8 posto, na gotovo 3 milijuna, te porast poslovnih prihoda od 14 posto, na 595,7 milijuna kuna.

U prva četiri mjeseca, pa i do sada u svibnju Maistrini smještajni i drugi objekti zabilježili su više gostiju nego lani, a slijedom dobrih najava sa gotovo svih tržišta ove bi godine mogli ostvariti isti ili i malo bolji od lanjskog fizički rezultat.

Financijski bi, kako očekuje Popović, trebao biti bolji zbog svih investicija i nešto viših prosječnih cijena, a plan je da nakon ove godine, u kojoj bi se mogli izvući iz gubitka, nastave s financijskim porastom od 10 do 15 posto godišnje.

Velika očekivanja imaju i od ove godine najavljenih izmjena i dopuna tzv. zakona o turističkom zemljištu, temeljem kojeg su već lani rezervirali 10 milijuna kuna za investicije po tom pitanju. Nadaju se da će to biti riješeno ove godine jer novac čeka, pa tako i njihove investicije, kaže Popović.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙