Tri promotivna spota nadovezuju se na cjelokupni program koji se provodi s namjerom podizanja opće svijesti o mogućnostima slijepih osoba u svijetu rada s naglaskom na informiranje poslodavaca i nadležnih institucija o mogućnostima i potencijalima ove populacije, kao i povećanje osobnih potencijala nezaposlenih slijepih osoba. Režiser spotova je Damir Čučić.
Voditeljica projekta "Zaposlenje - kruna integracije slijepih" Andreja Veljača istaknula je da je trogodišnji program financiran od strane Ministarstva socijalne politike i mladih sa 610, odnosno 284 tisuće kuna u drugoj godini provedbe projekta, s ciljem uključivanja slijepih na otvoreno tržište rada kao ranjive i marginalizirane skupine.
"Cilj programa, s jedne strane, usmjerava na podizanje radnih kompetencija i konkurentnosti slijepih na otvorenom tržištu rada, a s druge strane senzibilizaciju javnosti, odnosno potencijalnih poslodavca za upoznavanje sa stvarnim mogućnostima i potencijalima slijepih", rekla je Veljača dodavši da je u prvoj godini provedbe programa napravljena jedinstvena baza podataka, promo materijali, letak, brošura i knjiga "Slijepi na poslu u Hrvatskoj", koji su također danas predstavljeni.
Govoreći o spotovima, Veljača je kazala kako im je namjera bila da budu provokativni i ostave trag te dodala kako je, u sklopu tog programa, prije nekoliko dana završen edukacijski seminar u Premanturi na kojem se radilo na podizanju radnih kompetencija slijepih, pisanju životopisa, intervjua s poslodavcem i razvoju komunikacijskih i prezentacijskih vještina.
Naglasila je važnost individualnog pristupa slijepim osobama, ovisno jesu li slijepi od rođenja ili je sljepoća nastupila naknadno te napomenula da će i dalje biti pokretači inicijative za uključivanje slijepih na tržište rada te posredovati u njihovu zaposlenju.