Ti podaci, kako stoji u metodološkim objašnjenjima Zavoda, nisu usporedivi s prošlom godinom jer je od ove godine promijenjena metodologija istraživanja poslovnih skupova te su sada obuhvaćeni svi poslovni skupovi s deset i više sudionika. Do ove godine istraživanjem su bili obuhvaćeni svi održani poslovni skupovi u kojima su sudionici ostvarili barem jedno noćenje te svi poslovni skupovi bez noćenja s 20 i više sudionika.
Po novoj metodologiji, više se ne izražava podatak o prometu od poslovnih skupova.
Među svim poslovnim skupovima u prva tri mjeseca ove godine najviše je, 807, bilo kongresa te poslovnih sastanaka, 621.
'Team building' programa bilo je 43, a poticajnih (insentiv) putovanja 18.
Prema sudionicima, 84,5 posto svih skupova bili su nacionalni, a ostali međunarodni, dok su najviše skupova organizirale korporacije i tvrtke, 957 ili 64,3 posto. Ostalih 35,7 posto skupova organizirale su udruge i institucije.
Ukupno su svi poslovni skupovi održavani u 98 objekata - u 85 hotela, sedam ostalih smještajnim objektima te šest sveučilišta, velesajmu i drugim ustanovama. U hotelima je održano i najviše poslovnih skupova, 1.359 njih, na sveučilištima, velesajmu i ostalim ustanovama održano je 114 skupova, a u ostalim smještajnim objektima u prva je tri mjeseca održano 16 skupova.