Svjesni smo potencijala japanskog tržišta i činjenice da japanski turisti prilikom dolaska u Europu najčešće posjećuju više zemalja, kazao je Ostojić.
Iz tog razloga promociju svojih turističkih potencijala na tzv. dalekim tržištima, poput Japana, Hrvatska najčešće ostvaruje u suradnji sa susjednom Slovenijom s kojom će, kao i s nekim drugim zemljama u okruženju, poput Austrije ili Italije, ubuduće nastojati kreirati zajedničke proizvode, prilagođene interesima japanskih turista, rekao je ministar.
Govoreći o mogućnostima turističke suradnje Ostojić je predložio organizaciju putovanja za japanske turoperatore u hrvatska odredišta s obzirom na sve veći interes japanskih turista za putovanjem u Hrvatsku, tijekom obilaska ostalih europskih odredišta.
Japanskog veleposlanika upoznao je s mogućnostima ulaganja u hrvatski turizam te se posebno osvrnuo na Katalog investicijskih projekata, kojeg je Ministarstvo turizma pripremilo s ciljem pružanja informacija o 13 turističkih tvrtki u većinskom državnom vlasništvu kojima predstoji privatizacija unutar sljedeće dvije godine.
Hrvatska je prepoznato odredište među japanskim turistima, a njezin skori ulazak u Europsku uniju dobra je poruka Japanu da je riječ o stabilnoj zemlji, zanimljivoj za uspostavu kvalitetne poslovne suradnje, rekao je veleposlanik Tsuji.
Dodao je kako je Hrvatska među japanskim turistima prepoznata kao sigurna, atraktivna i gostoljubiva zemlja s bogatom kulturnom i prirodnom baštinom te s kvalitetnom cestovnom infrastrukturom.
Najčešće je, naveo je, posjećuju Japanci starije dobne skupine i više platežne moći, a u nju najčešće dolaze zrakoplovom ili autobusima iz drugih europskih odredišta.