U ministrovu dopisu, koji je Bubalo pročitao na današnjem sastanku s pročelnicima gradskih upravnih odjela, navodi se kako je u tijeku "razmatranje varijanti projekta mosta sa svrhom racionalizacije" kako bi se pronašlo "jednako kvalitetno, a financijski racionalnije rješenje mosta na Dravi, a uštede ostvarene na samome mostu bile bi iskorištene za daljnju izgradnju dionice".
Dodaje se kako "treba imati u vidu da neizvjesnost stanja na tržištu kapitala, koji treba pratiti realizaciju preostalih dijelova autoceste na tome koridoru, može utjecati na dinamiku gradnje" te da će "budući planovi i gradnja tih dijelova biti definirani programom građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2013. do 2016. godine".
Bubalo je rekao kako podupire ministrov odgovor te je ocijenio da bi, da je Gradska uprava o tome šutjela, novac za gradnju mosta vjerojatno bio porošen za poslovanje HAC-a.
Ministru želim poručiti kako je gotovo 40 milijuna eura preostalo od izgradnje dionice autoceste do Sredanaca te da zato nema razloga za oklijevanje i raspisivanje natječaja o nastavku gradnje koridora 5C kroz Baranju, rekao je Bubalo.
Ocijenio je kako smatra da je moguće zatvoriti financijsku konstrukciju za nastavak radova i da je riječ o projektu prioritetnom za prometnu povezanost Osijeka, Slavonije i Baranje te da se Gradska uprava neće ustručavati o tom otvarati raspravu.
Odgovarajući na jučerašnje kritike predsjednice osječkoga SDP-a Biljane Borzan, koja je Gradsku upravu prozvala za nedostatak projekata, Bubalo je istaknuo kako je odlukama koalicijske vlade u kojoj sudjeluje i SDP povećan PDV, a Osijeku su smanjena decentralizirana proračunska financijska sredstva za osnovno školstvo za 927.000 kuna te vatrogastvo za 881.000 kuna.
Politika "što gore, to bolje" bila je politika HDZ-a, često sam govorio da je HDZ jednako SDP, a sad je vidljivo da može i gore te da se u ovome trenutku nemamo čime pohvaliti kad je u pitanju odnos Biljane Borzan prema sredini iz koje je potekla, rekao je Bubalo.