U priopćenju se kaže da se u ponuđenom prometnom rješenju Bosne i Hercegovine daje limitirani prostorni kapacitet (dvije trake) i limitirani vremenski okvir (do ulaska BiH u EU) te može funkcionirati kao zamka nama očito "manje sklonih" čimbenika međunarodne politike za naše državne interese.
Stoga je jedini mogući način ostvarivanja kontinuiteta državnog teritorija brzom cestom preko Pelješkog mosta koja je već u izgradnji i ima potrebnu dokumentaciju i ujedno stvara uvjete za održivi razvoj Pelješca, Korčule, Lastova i Mljeta.
"Zato predlažemo i tražimo da se nastavak gradnje ove prometne arterije prema Dubrovniku od Ploča preko Pelješkog mosta do Osojnika provede u okviru zakonskih mogućnosti putem koncesije koju može nositi dubrovačko-neretvanska županja te na taj način bez opterećenja državnog proračuna dovesti ovo pitanje do razrješenja", stoji u današnjem priopćenju ŽO HSLS-a Dubrovačko-neretvanske županije.