Istaknuo je to direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Željko Trezner na današnjoj skupštini te udruge na Zagrebačkom velesajmu u sklopu sajma CroTour na kojoj je prihvaćen prijedlog novog vizualnog identiteta UHPA-e te da se na jesen ove godine obilježi 20 godina njenog osnutka.
Naglasivši da su važnosti agencija za hrvatski turizam svjesni i hotelijeri kao partneri agencija, Trezner je kazao da je to potvrdilo i provedeno istraživanje u sklopu izrade turističke strategije odnosno da agencije u sve vrste smještaja dovedu svakog četvrtog, a u hotele svakog drugog gosta u hrvatskom turizmu.
Naznačio je i da je UHPA i njene članice na EU i druge fondova aplicirala projekata u visini milijun eura, i ako dobiju samo pola od tog, u što vjeruju, bit će dobrih i korisnih programa i za UHPA-u i za njene članice kojih je trenutno 240 redovnih i 115 pridruženih.
UHPA se od ove godine, kako je kazao, više okreće ka promoviranju i primjeni načela održivosti temeljem međunarodnog principa održivog poslovanja ili tzv. EOS Code-a, što je zapravo alat za touroperatore i turističke agencije koji im pomaže unaprijediti poslovanje i povećati konkurentnost.
Sve je jača, kazao je, UHPA-ina i međunarodna suradnja, posebno s krovnim europskim udruženjem putničkih agencija ECTAA-om, na čelu koje se od lipnja ove godine može očekivati prvi put u povijesti hrvatski predstavnik odnosno predsjednik UHPA-e Boris Žgomba koji je kandidat za predsjednika. To će se znati nakon skupštine ECTAA-e sazvane za kraj svibnja u Poljskoj.
Uz brojne članice na skupštini UHPA-e bili su i predstavnici Ministarstva turizma, Sindikata turizma i usluga Hrvatske (STUH) te drugih strukovnih udruga i institucija, kao i predstavnici mađarskog turizma jer je Mađarska ovogodišnja zemlja-partnerica UHPA-e.