Govoreći o strategiji održivog razvitka cesta u Hrvatskoj, predsjednik Hrvatskoga društva za ceste "Via Vita" Željko Vivoda rekao je kako ulaganje u cestovnu infrastrukturu ima dugoročni značaj te da Hrvatskoj nedostaje još 350 kilometara autocesta, čime bi se u cijelosti zaokružio prometni sustav, a da bi to sve završila, Hrvatska mora pronaći još pet milijarda eura.
Zvonimir Nagy upozorio je na probleme koji će nastati na dubrovačkom području primjenom tzv. schengenskog režima. Dogodit će se, rekao je, da će Hrvatska imati dvije vrste građana - jedne koji će bez osobnih dokumenata putovati po Europi i one koji će, da bi došli u Hrvatsku, dva puta trebati prelaziti državnu granicu, što je slučaj s Dubrovčanima.
Sudionici okruglog stola rekli su kako je jedan od načina da se to izbjegne pelješki most ili povezivanje trajektom Ploče - Trpanj.
Dominik Brigović iz Hrvatskoga društva za ceste iz Dubrovnika istaknuo je kako je nužno "fiksnom vezom povezati Hrvatsku", to jest da je najbolje izgraditi pelješki most i njime se povezati.