Reagirali su i na nedavne izjave člana Nadzornog odbora Hrvatskih autocesta Ivana Dadića, koji je među ostalim rekao kako Dubrovnik treba pričekati desetak godina da BiH uđe u Europsku uniju pa će i problem povezanosti biti riješen.
Neprihvatljivo je, ustvrdio je Branko Bačić, da se radi "paralelni pravac koji povezuje Rijeku sa Žutom Lokvom dok južni dio Hrvatske još nije povezan s maticom zemljom". Po njegovim riječima, 56 kilometara te autoceste stoji 730 milijuna eura, što je 13 milijuna eura po kilometru. Upitao je odakle novac za izgradnju te autoceste ako ga nema za Pelješki most.
Bačić je posebice kritizirao Ivana Dadića te je ustvrdio kako je on svojom nesmotrenom i nečuvenom izjavom povrijedio zdrav razum svih građana Dubrovačko-neretvanske županije te da će od vlade tražiti njegovu smjenu.
Saborski zastupnik Frano Matušić zapitao je prvog potpredsjednika Vlade Radimira Čačića te cjelokupnu javnost je li doista prioritet izgradnja ceste Žuta Lokva-Rijeka ili izvlačenje hrvatskoga juga iz izolacije.
Župan Nikola Dobroslavić zatražio je od vlade da se ta županija jednako tretira kao sve ostale, a Branko Bačić pozvao je i ostale političke stranke koje smatraju da se autocesta i most prema Dubrovniku trebaju graditi da se pridruže HDZ-u u "daljnim akcijama prema vladi".