Ostojić je naglasio kako je jedan od ciljeva privatizacija 13 turističkih tvrtki u državnom vlasništvu i pretvaranje bivših vojnih objekata u kvalitetne turističke kapacitete, odnosno njihovo stavljanje u funkciju razvoja i novih zapošljavanja.
Napomenuo je da je pri završetku katalog investicija za potencijalne ulagače, a u rujnu i strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020.
Njemačka je zemlja iz koje turisti ostvaruju najveći udio stranih noćenja u Hrvatskoj, rekao je Ostojić na susretu s Fisherom.
Hrvatska ima veliki potencijal kao turistička zemlja i fantastičan imidž, a osim očuvane prirode, čistog mora, bogate kulture i tradicije, njemački turisti sve češće za svoj odmor odabiru Hrvatsku i zbog sigurnosti, rekao je veleposlanik Fisher te dodao kako bi stvaranje dodatne ponude i posebnih turističkih proizvoda u Hrvatsku privuklo još više njemačkih turista i izvan glavne sezone.
Također je istaknuo kako su mnogi njemački investitori zainteresirani za ulaganja u Hrvatsku, pogotovo u greenfield projekte, dodajući kako u Njemačkoj postoji veliki interes za zdravstvenim i golf turizmom.
Na sastanku s veleposlanikom Kine Shenom Zhifeijem Ostojić je istaknuo kontinuirani porast dolazaka kineskih turista u Hrvatsku, čemu su prethodile intenzivnije promotivne aktivnosti hrvatskog turizma na tom tržištu.
Promociju svojih turističkih potencijala u Kini, rekao je ministar, Hrvatska je realizirala u suradnji sa susjednom Slovenijom s kojom će, kao i s nekim drugim bližim zemljama, ubuduće pokušati kreirati zajedničke proizvode za kinesko tržište.
Važan korak za snažnije približavanje kineskom tržištu bit će i moguće otvaranje poslovnica nekih hrvatskih putničkih agencija u Kini, naglasio je ministar i rekao kako je Hrvatska liberalizirala vizni režim kako bi, između ostalog, i kineskim turistima olakšala ulazak u zemlju.
Veleposlanik Zhifei je podržao snažniju turističku suradnju dviju zemalja te izrazio želju za otvaranjem ureda HTZ-a u Kini.
Istaknuo je da kineskim turistima dobivanje schengenske vize još uvijek predstavlja svojevrstan izazov te da je uvjeren da će ulaskom Hrvatske u EU, kineskim turistima biti još jednostavnije putovati u Hrvatsku.