Oni svoje proizvode izlažu na pet tisuća četvornih metara zatvorenog i 500 četvornih metara otvorenog izložbenog prostora.
Otvarajući sajam istarski župan Ivan Jakovčić kazao je kako država koja ima turizam ima privilegiju, jer imati turizam kao ponudu u svakom gradu i regiji je velika privilegija.
"To je prepoznato u našoj zemlji, ali ima još puno prostora da bi s jedne strane Vlada, a s druge županije i gradovi dali još veći podstrek i poticaj turizmu", istaknuo je Jakovčić dodavši kako je uvjeren da Hrvatska mora učiniti sve da turizam bude glavni motor razvoja zemlje.
Rovinjski gradonačelnik Giovanni Sponza kazao je kako se u ovim općim uvjetima oštre konkurencije na turističkom tržištu može opstati samo inzistiranjem na kvaliteti. Time će naši proizvodi biti prepoznatljivi i konkurentni. Upravo zato su važne ovakve sajamske priredbe putem kojih se nameće kvaliteta proizvoda i promoviraju inovacije u turizmu, naglasio je Sponza dodavši kako je upravo kvaliteta osnovni postulat na kojem se temelji i strategija razvoja rovinjskog turizma.
Posjetitelji će do subote, među ostalim, imati priliku razgledati 11. međunarodnu izložbu autohtonih i ekoloških proizvoda Mediterana te specijaliziranu izložbu pod nazivom "Domaći proizvod za održivi turizam".
U sklopu Promohotela predstavlja se i Pokrajinski sekretarijat za privredu iz Novog Sada s tridesetak izlagača pod sloganom "Najbolje iz Vojvodine".
U sklopu sajma održat se i mnogi popratni događaji, stručni seminari i okrugli stolovi te stručne rasprave, među kojima se ističu "Kako poslovati s Nizozemskom", "Hrvatski autohtoni proizvod - proizvod na vratima turizma" te stručna rasprava "Hoteli interijerom komuniciraju strategiju" koju organiziraju Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, Hrvatski interijeri i Hrvatska gospodarska komora.
(Hina) xdspo yds