Sve korisnike ORYX Taxi kartica i bonova koji imaju neiskorištena sredstva na svojim ORYX Taxi računima, moli da se jave na mail info@oryx-taxi.hr kako bi se organizirala uplata na njihove bankovne račune.
Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama, navodi se u priopćenju.
U takvim okolnostima da bi opstao, ORYX Taxi morao bi nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70.000 kuna. Uz to, umjesto tri morali bismo imati samo dva vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima.
No, poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi te napominje da je u razvoj taxi djelatnosti uložila više od 40 milijuna kuna.
Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak. To se najstrože protivi korporativnoj kulturi svih sektora Grupe kao i samih zakona Republike Hrvatske, naglašava se u priopćenju.
Prema poslovnom planu, u prvih pet godina nije planirana dobit u okviru taksi djelatnosti, no očekivalo se da će poslovanje omogućiti pokrivanje troškova hladnog pogona što, nažalost, u trenutnim tržišnim okolnostima nije moguće, ističe se, među ostalim, u priopćenju Uprave ORYX Grupe d.o.o.
ORYX Taxi prijevoz započeo je s radom 10. listopada 2011. godine.