Najveći dio sredstava za otkup zemljišta zadržali su lokalni dužnosnici okruga Beichen u gradu Tianjin na sjeveru, objavila je revizija.
I ranije su vještaci ustanovili visoke svote pronevjera te su utvrdili da se dobavljačima opreme i materijala duguje preračunato 991 milijuna eura.
Korupcija na kineskoj željeznici razotkriva se neprestance otkako je početkom 2011., smijenjen bivši ministar Liu Zhijun, optužen da je primio mito u iznosu od 800 milijuna juana (oko 80 milijuna eura) u sklopu velikog ugovora za gradnju pruga superbrzih vlakova.
Otkako je 2007. počela projekt obnove željeznica, Kina je prva u svijetu po broju kilometara pruge za vlakove velikih brzina. Međutim, upitna je postala sigurnost kineskih suberzbrzih vlakova nakon smrtonosnog sudara dvaju vlaka u Wenzhou. Nakon te nesreće brzina je ograničena na 300 kilometara na sat, dok je ranije na pojedinim dionicama bilo dopušteno voziti 350 km na sat.