''S obzirom na rastuću gospodarsku krizu i činjenicu da je ukupno tržište cigareta u Srbiji prošle godine palo za više od 12 posto, možemo biti zadovoljni našim poslovnim rezultatima. Zahvaljujući prepoznatljivosti i snazi naših brendova zadržali smo stabilan tržišni udjel i nastavili sa širenjem poslovanja na srpskom tržištu'', izjavio je predsjednik uprave kompanije Davor Tomašković.
Istaknuo je kako trošarinsko opterećenje cigareta, koje je samo u posljednje dvije godine poraslo za čak 47 posto, znatno utječe na tržište duhanskih proizvoda i poslovanje TDR-a u Srbiji.
Kompanija je, po riječima Tomaškovića, na štetu vlastitih prihoda, uvažavajući krizne uvjete i pad kupovne moći potrošača, u 2011. godini minimalno korigirala cijene svojih proizvoda i to, kako je rekao, znatno manje od promjena koje diktiraju izmjene trošarina.
Govoreći o očekivanom ulasku Hrvatske u Europsku uniju (EU) 1. srpnja 2013. godine i samim tim automatskom izlasku Hrvatske iz sporazuma CEFTA Tomašković je podsjetio kako će time porasti carine za proizvode koji se iz Hrvatske plasiraju na tržišta zemalja CEFTA-e, gdje su i Srbija i Makedonija i Bosna i Hercegovina, te da je za rješenje toga u opticaju nekoliko opcija.
''Nadamo se da će se EU pokušati sa zemljama CEFTA-e dogovoriti o nekakvom obliku prijelaznog trgovinskog režima, koji će biti blaži od ovih carina, jer u Srbiji carine za TDR-ove proizvode trebaju skočiti s 15 na 57 posto'', naveo je te dodao kako je druga opcija da tvrtka na sebe preuzme teret tih carina jer ona to ne može prenijeti na potrošače zato što se to događa samo TDR-u kao konkurentu na tržištu, a ne i drugima.
Treća, po njegovim riječima, samo teorijska opcija je da TDR proizvodi u zemljama CEFTA-e, no tvrtka ovoga trenutka zasigurno nema namjeru izmjestiti dio proizvodnje izvan Hrvatske.
U proračun Republike Srbije TDR uplaćuje oko 58 milijuna eura godišnje, a Srbija i dalje ima značajno niže porezno opterećenje od EU direktiva pa se očekuje dalji rast trošarina i cijena cigareta, rečeno je na predstavljanju poslovanja tvrtke.