Zagreb je do sada bio jedini grad koji nije imao fiksni dio, a on je namijenjen za redovite troškove očitavanja, priključke te izdavanje računa, rekla je Košiša Čičin-Šain u emisiji Radio Sljemena, a na svojim internetskim stranicama prenio Zagrebački holding. Pored toga, dodala je, dio povećanog dijela cijene ide u pročistač otpadnih voda.
Pojašnjavajući strukturu nove cijene vode, naglasila je da je povećana naknada za razvoj. "Nju će podružnica Vodoopskrba i odvodnja upotrijebiti za obnovu, na nekim mjestima u gradu dotrajale mrežne infrastrukture, što će uvelike povećati kvalitetu usluge kao i same vode", rekla je.
Govoreći o cijenama ZET-ovih usluga Čičin-Šain rekla je kako je "povećanje cijena bila nužnost bez koje više ne bi mogli kvalitetno pružati usluge kao do sada". Dodala je kako se te cijene nisu mijenjale pune četiri godine, a istovremeno je obnovljen vozni park ZET-a, s najnovijih 142 niskopodnih tramvaja te 249 niskopodnih, klimatiziranih autobusa, čime se Zagreb može uspoređivati s većim i bogatijim gradovima u Europi.
Ustvrdila je i da cijene usluga javnog prijevoza ne mogu ostati na istoj razini, kada istovremeno cijene benzina drastično rastu i navela da je cijena dizel goriva 2006. iznosila oko šest kuna, a danas je preko deset kuna s tendencijom rasta. Unatoč povećanju zagrebački javni prijevoz i dalje ostaje cjenovno povoljniji od prijevoza u drugim većim gradovima u Hrvatskoj, rekla je.
"Korekcije cijena javnog gradskog prijevoza i vode utemeljene su na promjenama nastalim u gospodarstvu u protekle četiri godine, prvenstveno povećanju cijena energenata, te investicijama u moderan ZET-ov vozni park", rekla je Čičin-Šain.