Ističu kako su ih na korekciju cijena ZET-ovih usluga prisilili "očuvanje visoke razine kvalitete usluge javnog prijevoza u Zagrebu, kupnja 142 niskopodna tramvaja i 249 autobusa, visok porast cijena energenata i povećanje troškova održavanja i otplate novih vozila".
Svjesni teških socijalnih prilika u kojima je većina građana Zagreba, nevode u priopćenju, četiri su godine činili sve da ne poskupe komunalne usluge Zagrebačkog holdinga, no teško gospodarsko stanje i poslovne okolnosti prisilili su ih na takvu odluku.
Naglašavaju kako "novi cjenovni model ZET-ovih usluga osigurava visoku razinu kvalitete javnog prijevoza u Zagrebu" te omogućava njegov daljnji razvoj kako bi i dalje bili na usluzi svim putnicima.
Zadržana je pogodnost jedne zone prijevoza za cijelo područje Zagreba, koje je nekoliko puta veće od zona prijevoza drugih gradova u Hrvatskoj, te su nakon povećanja cijene prijevoza u Zagrebu i dalje niže nego u drugim velikim gradovima u zemlji, navodi Zagrebački holding.
Dodaje kako "cjenovni model stimulira mogućnost izbora najpovoljnije cijene prijevoza: kupnjom vrijednosne karte od 10 kuna odabire se najjeftinija pojedinačna vožnja, a kupnja opće godišnje karte po rati od 290 kuna na mjesec znatno je povoljnija od mjesečne karte od 360 kuna. Time osnovne cijene prijevoza ostaju na razini starih cijena", tvrde u Zagrebačkom holdingu.
"Uvođenjem novih vrsta karata te novim oblicima plaćanja vožnja ZET-ovim tramvajima i autobusima i dalje ostaje najsigurnija i financijski najpovoljnija opcija prijevoza", navodi Zagrebački holding u priopćenju koje je potpisao direktor Službe korporativnih komunikacija Dušan Viro.
Zagrebački holding izvijestio je i o novim cijenama ZET-ovih usluga. Cijene pojedinačne karte za dnevnu vožnju (od 4 sata do 24 sata) su za E-vrijednosnu kartu 10 kuna, za kartu kupljenu izvan vozila 12 kuna, za kartu kupljenu u vozilu 15 kuna te za M-prijevoz 12 kuna.
Za noćnu vožnju (od ponoći do 4 sata) cijena E - vrijednosne karte je 15 kuna, za kartu kupljenu izvan vozila 20 kuna a kupljenu u vozilu 25 kuna te za M-prijevoz 25 kuna.
Cijena dnevne karte je 40 kuna, za tri dana 100 kuna, a za sedam dana 200 kuna. Za 15 dana cijena je 300 kuna, a za 30 dana 400 kuna.
Cijena mjesečne karte (pokaz) za učenike osnovnih škola je 90 kuna, a za učenike srednjih škola i studente 120 kuna, kao i cijena socijalne mjesečne karte te karte za umirovljenike. Za sve ostale mjesečna karta (pokaz) je 360 kuna.
Cijena godišnje karte za učenike osnovnih škola je 870 kuna (72,50 kuna na mjesec), a karta za učenike srednjih škola, studente i umirovljenike te socijalna karta stoji 1200 kuna (100 kuna na mjesec). Cijena godišnje opće karte je 3480 kuna (290 kuna na mjesec). Sve te godišnje karte mogu se plaćati u 12 rata.
Cijena jednosmjerne karte za uspinjaču je pet kuna, a hitne vožnje 40 kuna.
U Zagrebačkom holdingu preporučuju da se kupnjom vrijednosne karte za 10 kuna može putovati 90 minuta gradom u svim smjerovima, što je ista cijena kao dosadašnja karta kupljena u vozilu ili SMS plaćanje.
Također ističu da kupnjom opće godišnje karte cijena prijevoza na 12 mjesečnih rata ostaje nepromijenjena u odnosu prema dosadašnjoj mjesečnoj karti – 290 kuna.
Kupnjom opće godišnje karte uz jednokratno plaćanje ostvaruje se dodatni popust od 10 posto, kupnjom opće godišnje karte na rate, u odnosu na 12 pojedinačnih mjesečnih karata, ostvaruje se ušteda od 840 kuna, a plaćanjem u jednom obroku čak 1188 kuna.
U Zagrebačkom holdingu posebno ističu da se kupnjom opće godišnje karte neograničeno može koristiti njihovim uslugama za devet kuna na dan.
Godišnjom kartom, učenici srednjih škola, studenti i umirovljenici neograničeno se voze za 3,3 kune po danu, a godišnjom kartom osnovnoškolci se neograničeno voze za samo 2,4 kune, navodi Zagrebački holding i napominje da je Zagreb i dalje grad s najpovoljnijim javnim prijevozom u Hrvatskoj, a ZET-ovom godišnjom kartom omogućeno je neograničeno putovanje na 1600 kilometara tramvajske i autobusne mreže u više od 500 vozila na 150 linija.