FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dobit Ericssona Nikole Tesle 28 milijuna kuna

ZAGREB, 21. veljače 2012. (Hina) - Kompanija Ericsson Nikola Tesla (ENT) u 2011. je ostvarila neto dobit od 28 milijuna kuna, što je porast u odnosu na godinu prije za 16 posto, istaknula je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednica Uprave kompanije Gordana Kovačević.

Kazala je i kako će Uprava i Nadzorni odbor predložiti Glavnoj skupštini isplatu 20 kuna redovne i 150 kuna izvanredne dividende po dionici.

Još nije definiran termin skupštine, ali dividenda će biti isplaćena odjednom, a ukupno će se za isplatu dividende izdvojiti 226 milijuna kuna, rekla je.

Komentirajući rezultate poslovanja Kovačević je istaknula kako je iza njih još jedna zahtjevna godina u kojoj su se negativni trendovi u gospodarstvu u potpunosti preslikali i na ICT industriju.

Posebno se to odnosi na usporavanje i smanjenje kapitalnih investicija telekomunikacijskih operatora te manje izdvajanje države u infrastrukturne projekte na području ICT-a uz kontinuirani pritisak na cijene.

No tim navedenim izazovima kompanija je zadržala, a na nekim tržištima i povećala svoj tržišni udio te stabilno poslovala, rečeno je.

Po iznesenim podacima, knjižene narudžbe tvrtke lani su iznosile 1,16 milijardi kuna i smanjene su prema godini ranije za 11 posto.

Prihodi od prodaje smanjeni su za 4 posto, na 1,165 milijarde kuna. Kretanje ukupnih prihoda od prodaje rezultat je porasta prihoda na tržištima regije i Ericssonovom tržištu, čime je ublažen pad prodaje na domaćem tržištu i tržištu Zajednice Neovisnih Država.

U ukupnoj prodaji kompanije u 2011. udio domaćeg tržišta iznosi 22,6 posto, a na izvozna tržišta se odnosi 77,4 posto.

Na domaćem je tržištu lani ostvareno 254 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je 21 posto manje nego u 2010.

Na izvoznim tržištima (bez Ericssonovog tržišta) ukupni prihodi od prodaje iznosili su 440,4 milijuna kuna i manji su prema godini ranije za 3 posto.

U narednom razdoblju kompanija će nastojati ojačati svoju poziciju u svim segmentima poslovanja i na svim kompanijskim tržištima. Pri tome će se usredotočiti na rast, poboljšanje postojećeg poslovanja i optimizaciju troškova, rečeno je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙