Po segmentima poslovanja najveći dio ukupnog lanjskog prometa ili 49 posto odnosi se na prodaju na pojedinim emitivnim tržištima, dok se 20 posto odnosi na prodaju na internetu, a 16 posto na rent-a-car segment.
Usluge Uniline-a do prošle je godine koristilo gotovo 310 tisuća domaćih i stranih korisnika, pri čemu je najveći broj stranaca, 12 posto, bio s njemačkog tržišta. Talijana su imali oko 10 posto, Austrijanaca 6 posto, Mađara 5,5 posto, 5 posto s područja Skandinavije itd.
U sklopu operacija i servisnih usluga prošle su godine, kako navode, prodali gotovo 110 tisuća ulaznica za događanja i nacionalne parkove, a odrađeno je i više od 10 tisuća turističkih vođenja.
Internet prodaja ostvarila je rast od 4,7 posto u odnosu na 2010., pri čemu kao zanimljivost ističu da je njihovu web stranicu prošle godine imala više od 4,6 milijuna 'posjeta' iz 182 zemlje svijeta, a 91 tisuća tog posjeta bila je putem mobilnih uređaja.
Segment rent-a-cara odnosno međunarodne franšize Europcar, koja je u sastavu Uniline-a od početka 2010., zabilježio je rast prometa od 7 posto u odnosu na 2010., pri čemu je voznim parkom od 637 vozila prevezeno nešto više od 42 tisuće klijenata.
Komentirajući lanjske poslovne rezultate odličnim u vrijeme krize, članica Uprave Uniline-a Sandra Gobin naglasila je i da se Uniline time pozicionirao kao jedna od ključnih turističkih kompanija unutar hrvatskog turizma, ali i u regiji.
(Hina) xtam yds