Doznaje se to od direktora predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Frankfurtu Mate Radića uoči sutrašnjeg otvaranja međunarodnog turističkog sajma za kamping, motorizirana i autobusna putovanja CMT u Stuttgartu na kojem je Hrvatska zemlja-partner.
Zbog velike konkurencije na njemačkom tržištu, kao i zbog njegovih iznimno dobrih lanjskih rezultata u hrvatskom turizmu s porastima dolazaka i noćenja njemačkih turista od 10 posto, ove će godine, po mišljenju Radića, uspjeh biti i održanje lanjskih brojki s tog tradicionalno jednog od najvažnijih tržišta za hrvatski turizam.
Putovanja Nijemaca za ovu godinu, kako kaže, za sada nisu upitna i nema naznaka da će se zbog krize Nijemci odreći odmora. Prema prvim analizama Njemačkog udruženja putničkih agencija-DRV njemački touroperatori prošle su godine ostvarili oko 23,3 milijarde eura na putovanjima, od čega je 14,7 milijardi eura išlo preko putničkih agencija.
Za hrvatski nastup na sajmu CMT u Stuttgartu, koji se održava od 14. do do 22. siječnja, kaže da je važan zbog tržišta, ali i zato jer je to jedini sajam ove godine u Njemačkoj na kojem je Hrvatska zemlja-partner. Sajam će okupiti oko dvije tisuće izlagača iz stotinjak zemalja svijeta, među kojima i iz Hrvatske, čiji je nositelj nastupa HTZ.
Osim HTZ-a na hrvatskom štandu nastupit će i brojni drugi izlagači, turističke zajednice (Kvarnera i Zadarske županije), agencije i hotelijeri.
Zanimljivost sajma u Suttgartu je i što će predstaviti više od 750 različitih vozila za kampiranje i turistička putovanja te što se u sklopu njega održava i podsajam kulturnog turizma na kojem također sudjeluje HTZ-ov ured za kulturni turizam i drugi izlagači iz Hrvatske.
Uoči otvaranja sajma, večeras će klub ADAC dodijeliti nagrade najboljim kampovima u Europi, koje redovito dobiva i nekoliko hrvatskih kampova, a za Hrvatsku je važno i što će se u organizaciji hrvatskog Generalnog konzulata u Stuttgartu večeras svečano obilježiti 20. obljetnica međunarodnog priznanja Hrvatske.
Sajam CMT u Stuttgartu otvara se sutra, 14. siječnja, a Hrvatska će svoju konferenciju za medije imati poslijepodne, dok će kao zemlja-partner tijekom cijelog sajma održavati posebne prezentacije te kulturno-zabavni program na glavnoj pozornici.