Ministar Ostojić pritom je naglasio kako je Austrija važno hrvatsko emitivno tržište te izrazio želju za povećanjem broja austrijskih turista u Hrvatskoj, pogotovo u vrijeme izvan visoke sezone.
Predstavljajući veleposlanici i njezinoj delegaciji prioritetne ciljeve hrvatskog turizma istaknuo je i važnost ulaganja u kvalitetu obrazovanja kadrova u turizmu te predložio suradnju dviju zemalja i na tom području po kojem je Austrija već nadaleko poznata po visokoj kvaliteti.
Također je predložio mogućnost međuregionalne suradnje i kada je riječ o pripremi zajedničkih paketa proizvoda u raznim segmentima poput, primjerice, biciklističkog turizma, za kojeg Hrvatska ima potencijala i temelje u određenim dijelovima, a u koje Austrija kontinuirano puno ulaže i ima iskustva.
Jedna od tema razgovora bila je i izrada strategije razvoja hrvatskog turizma, kao temeljnog dokumenta turističke budućnosti Hrvatske.
Ministar je istaknuo da je jedan od važnijih zadataka nove hrvatske Vlade i izmjena Zakona o turističkom zemljištu, odnosno otvaranje prostora i preduvjeta za nova ulaganja. Pritom je naglasio kako će njegova vrata uvijek biti otvorena za potencijalne austrijske ulagače, kojima će uvijek biti na raspolaganju i ukoliko se susretnu s eventualnim zaprekama na svom putu ulaganja u Hrvatskoj.
Veleposlanica Ikić-Boehm pozdravila je ministrove prijedloge te predložila i mogućnosti međusobne suradnje i na područjima kongresnog i sportskog turizma, atraktivnih tijekom cijele godine. Također je pozdravila i ideju stvaranja zajedničkih proizvoda biciklističkog turizma.
"Kao dugogodišnji partneri u turizmu, uvjerena sam kako ćemo razviti suradnju na svim područjima o kojima smo danas razgovarali", naglasila je veleposlanica dodala kako je posebno veseli što će Hrvatska u skorije vrijeme postati članicom Europske unije.
Po podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatsku je u prvih deset mjeseci prošle godine posjetilo 873,5 tisuća turista iz Austrije, što je 10,3 posto više nego u istom razdoblju godine prije, a austrijski su gosti ostvarili 4,8 milijuna noćenja ili 9,5 posto više.