FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Agrokorova maloprodaja najveća u Adria regiji

ZAGREB, 15. prosinca 2011. (Hina) - Agrokorova maloprodaja, Konzum i Idea, sa 2,86 milijardi eura ukupnih prihoda od prodaje, najveća su maloprodajna grupa u Adria regiji u 2010., objavio je danas Deloitte u svojoj regionalnoj analizi sektora maloprodaje u prošloj godini.

Riječ je o plasmanu na temelju rezultata poslovanja koje su tijekom 2010. postigli Konzum u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, Tisak, srpska Idea i bosanski TPDC.

Na drugom mjestu je Mercator grupa s ostvarenih 2,8 milijardi eura prihoda, dok je treći maloprodajni igrač u Adria regiji srpski trgovački lanac Delta Maxi s nešto preko milijardu eura prihoda.

U odnosu na 2009. prihodi od prodaje Agrokorove maloprodaje u Adrija regiji porasli su tri posto, a Mercatora pet posto.

Najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj je Konzum s nešto više od 1,57 milijardi eura prihoda od prodaje samo u Hrvatskoj.

Tisak i Mercator-H zauzeli su drugo i treće mjesto na listi najvećih u Hrvatskoj, a slijede Plodine i Kaufland.

Sedam trgovačkih lanaca na listi vodećih 25 regionalnih trgovačkih lanaca imaju sjedište u Hrvatskoj - Agrokorova maloprodaja, Plodine, Tommy, KTC, Diona, Kerum i Studenac.

Najsnažniji rast prihoda od vodećih maloprodajnih lanaca, 18 posto u odnosu na 2009., postigli su Lidl i Kaufland, u vlasništvu Schwartz grupe.

Istraživanje koje je proveo Ipsos Puls o trgovačkim robnim markama pokazalo je da u Hrvatskoj 45 posto potrošača kupuje trgovačke robne marke, pri čemu je najpopularnija Konzumova robna marka K-Plus.

U Adria regiji može se očekivati daljnja polarizacija kupaca, koja će ići na ruku diskontnim trgovačkim lancima koji nude vlastite trgovačke robne marke.

Očekuje se da će potrošnja osnovnih životnih dobara ostati relativno stabilna, dok se eventualni pad može očekivati kod potrošnje dugotrajnih dobara koja se prodaju u maloprodajnim lancima. Još jedan od trendova koji je moguće očekivati u budućnosti je porast udjela kupovine putem interneta.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙