Na sajmu u Parizu, koji se održava svake druge godine, na info pultu od 34 četvorna metra izloženi su proizvodi tvrtke Palma d.o.o., koja je i najveći proizvođač pogrebne opreme u Hrvatskoj.
Tvrtka Palma upošljava 220 radnika, proizvodi približno 47.000 lijesova godišnje, od čega 18.000 izvozi, uglavnom na njemačko tržište.
Na ovom se sajmu očekuje potpisivanje ugovora za novih 10 do 14 tisuća lijesova, što će povećati promet ovoj tvrtki za otprilike dva milijuna eura.
Svake se godine u Hrvatskoj proizvede više od 80.000 lijesova i ostalih pogrebnih proizvoda, a potrebe su manje pa naše tvrtke ostali dio proizvoda plasiraju na inozemna tržišta, navode iz HGK.
Hrvatski proizvođači pogrebne opreme imaju veliku perspektivu plasiranja svojih proizvoda na tržiše EU-a, a to dokazuju tvrtke poput Stolarija Jakopčin, TPO Križevci i Palme, koje izvoze u Europu otprilike 40 posto svojih proizvoda, istaknuo je predsjednik Odbora proizvođača pogrebne opreme HGK Ivan Knežević.
Tajnik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK Igor Barbarić nada se kako će se nastupom na ovom sajmu povećati izvoz pogrebne opreme na strana tržišta, a posebice u Francusku, koja je jedna od najzahtjevnijih tržišta za takvu vrstu proizvoda na svijetu.