Na sajmu se predstavljaju 22 hrvatske vinarije i riječ je o prvom organiziranom nastupu naših proizvođača vina na sajmu u Moskvi.
Cilj je zainteresirati ruske kupce i mogućiti proboj naših tvrtki na to zahtjevno i veliko tržište, istaknuo je pomoćnik direktorice Sektora na poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička.
Napominje kako je Rusija s više od 140 milijuna stanovnika zemlja u kojoj se trend pijenja vina tek počinje razvijati, a nastupom na sajmu želi se postići da Hrvatska postane prepoznatljiva kao zemlja vrhunskih vina.
Sajam je ujedno pokušaj da se većem broju ruskih turista koji dolaze u Hrvatsku i upoznaju naša vrhunska vina omogući da ih konzumiraju i nabave na svom domicilnom tržištu, kazao je Ružička.
Na hrvatskom štandu je u suradnji s timom Zagreb Wine Gourmet Festivala, otvoren i Croatia Gourmet Festival, s ciljem promocije hrvatske hrane i vina.
Sajam u Moskvi je je jedno od najvećih sajamskih događaja u Rusiji, a ujedno i jedini sajam u Rusiji koji je specijaliziran za vina i alkoholna pića.
Hrvatska do ove godine nije izvozila zamjetne količine vina na rusko tržište, a u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je izvoz vina od 595,9 tisuća dolara, navode iz HGK.