Istaknuto je to nakon današnjeg potpisivanja sporazuma o načinu suradnje na projektu marketinške promocije proizvoda ribarstva "Jedi što vrijedi", koji su potpisali potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja Petar Čobanković, predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Nadan Vidošević i predsjednik Hrvatske obrtničke komore (HOK) Dragutin Ranogajec.
Ministar Čobanković istaknuo je kako je marketinška promocija proizvoda ribarstva nužna, jer građani Hrvatske još uvijek konzumiraju malo ribe, odnosno, tek nešto više od trećine građana Hrvatske jede ribu jednom tjedno.
Prosječna konzumacija ribe i ribljih prerađevina u Hrvatskoj je 8,5 kilograma po stanovniku godišnje, dok je u Grčkoj 21 kg, u Francuskoj 33 kg, Španjolskoj 44 kg, a na Islandu čak 90 kilograma po glavi stanovnika godišnje, kazao je ministar.
Projektom se želi, istaknuli su potpisnici sporazuma, potaknuti povećanje potrošnje, ali i stvoriti jasni i prepoznatljivi brend koji se treba pozicionirati na domaćem, ali i na tržištima EU.
U sklopu projekta ove se godine planira izrada promotivnih materijala, TV i radio spotova "Jedi što vrijedi" te održavanje istoimenih manifestacija u Splitu i Zagrebu.
Ovim projektom želi se također potaknuti spoznaja kod stanovništva o zdravstvenoj vrijednosti ribe kao prehrambene namirnice, rečeno je.
Na pitanja novinara, ministar Čobanković nije želio dati izjavu oko bivših radnika Đakovštine odgovorivši kratko "nemam nikakvih izjava, još jednom ponavljam, oko Đakovštine nemam što kazati".