Ispitani su razni proizvodi s kojima djeca svakodnevno dolaze u kontakt - pisaći pribor, gumice, šiljila, voštane i uljne pastele, plastelin, dječji kompleti donjeg rublja, ručnici, jastučnice te četkice i paste za zube, izvijestio je danas na konferenciji za novinare direktor marketinga METRO Cash & Carry Hrvatska Igor Kotaran.
U Zavodu za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar", ovisno o vrsti proizvoda, ispitana je prisutnost tvari koje zdravstveno mogu biti štetne, količina otpuštenih metala te nedopuštena prisutnost aromatskih amina koje možemo pronaći u bojilima. Kod zubnih pasti ispitani su i mikrobiološki parametri, prisutnost bakterija, kvasca i plijesni koji također moraju biti u propisanim granicama.
Proizvodi namijenjeni djeci bili su ispitivani prema "Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje" i "Pravilniku o sigurnosti igračaka", a kupci će tijekom promocije ali i u buduće te proizvode u METRO Cash & Carry prepoznati po posebnim oznakama "Sigurni proizvodi za sigurno dijete", rekao je direktor marketinga METRO Cash & Carry Hrvatska.
Istaknuo je kako je u projekt "Sigurni proizvodi za sigurno dijete" uloženo više od 500.000 kuna, a 25 posto testiranih proizvoda su METRO vlastite robne marke Aro i Sigma.
Kotaran je najavio i kontinuirani razvoj projekta kojemu je cilj zaštititi zdravlje djece i opskrbiti školsku djecu sigurnim proizvodima.
METRO Cash & Carry će asortiman sigurnih proizvoda namijenjenih djeci svake godine proširivati, a kupce redovito obavještavati o napretku projekta "Sigurni proizvodi za sigurno dijete", dodao je.