FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

METRO Cash & Carry: Sigurni proizvodi za sigurno dijete

ZAGREB, 1. rujna 2011. (Hina) - METRO Cash & Carry je u suradnji sa Zavodom za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar" iz Zagreba ispitao cjelokupnu zdravstvenu ispravnost 70 različitih proizvoda namijenjenih djeci, a od toga se njih 68 pokazalo potpuno zdravstveno ispravnim, te će sudjelovati u promociji "Sigurni proizvodi za sigurno dijete" i biti dostupni kupcima po posebno sniženim cijenama do 14. rujna ove godine.

Ispitani su razni proizvodi s kojima djeca svakodnevno dolaze u kontakt - pisaći pribor, gumice, šiljila, voštane i uljne pastele, plastelin, dječji kompleti donjeg rublja, ručnici, jastučnice te četkice i paste za zube, izvijestio je danas na konferenciji za novinare direktor marketinga METRO Cash & Carry Hrvatska Igor Kotaran.

U Zavodu za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar", ovisno o vrsti proizvoda, ispitana je prisutnost tvari koje zdravstveno mogu biti štetne, količina otpuštenih metala te nedopuštena prisutnost aromatskih amina koje možemo pronaći u bojilima. Kod zubnih pasti ispitani su i mikrobiološki parametri, prisutnost bakterija, kvasca i plijesni koji također moraju biti u propisanim granicama.

Proizvodi namijenjeni djeci bili su ispitivani prema "Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje" i "Pravilniku o sigurnosti igračaka", a kupci će tijekom promocije ali i u buduće te proizvode u METRO Cash & Carry prepoznati po posebnim oznakama "Sigurni proizvodi za sigurno dijete", rekao je direktor marketinga METRO Cash & Carry Hrvatska.

Istaknuo je kako je u projekt "Sigurni proizvodi za sigurno dijete" uloženo više od 500.000 kuna, a 25 posto testiranih proizvoda su METRO vlastite robne marke Aro i Sigma.

Kotaran je najavio i kontinuirani razvoj projekta kojemu je cilj zaštititi zdravlje djece i opskrbiti školsku djecu sigurnim proizvodima.

METRO Cash & Carry će asortiman sigurnih proizvoda namijenjenih djeci svake godine proširivati, a kupce redovito obavještavati o napretku projekta "Sigurni proizvodi za sigurno dijete", dodao je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙