Ukupan prihod pao je za 2,2 posto u odnosu na godinu prije kad je iznosio 577 milijuna dolara. Zarada od oglašavanja pala je četiri posto, a naklada se drži, kaže se u izvještaju o prihodima.
Neto gubitak uglavnom je posljedica otpisa 161 milijuna dolara u regionalnim novinama te tvrtke izdavača NY Timesa. Novine ne uspijevaju zadržati oglašivače, jer čitatelji sve više vijesti dobivaju s interneta.
Tvrtka izdavač New York Timesa je objavila da neto gubitak iznosi 81 cent po dionici. Analitičari su očekivali zaradu od devet centa po dionici. Bez otpisa imovine tvrtka bi bila zaradila 12 centa po dionici.
Izvještaj od četvrtka pružio je uvid u novi sustav online plaćanja New York Timesa koji je uveden u ožujku, ne bi li se izvuklo više od popularne internetske stranice tih novina.
Tvrtka je objavila da je s krajem lipnja NYTimes.com imao ukupno 281 tisuću pretplatnika.
Osim toga, još 756 tisuća pretplatnika na tiskano izdanje automatski je dobilo pretplatu na internetsko, a još stotinu tisuća čitatelja dobilo je pristup stranici NYTimes.com kroz partnerstvo s američkom markom luksuznih automobila Lincoln, objavljeno je.
"Model digitalne pretplate dugoročni je model, a njegov puni utjecaj na prihode vidjet će se tijekom godine kako se plan bude razvijao", rekla je izvršna direktorica Janet Robinson. "Sposobnost da prodamo digitalni sadržaj pružit će nam znatne nove prihode u drugoj polovici godine", dodala je.